donderdag 17 juli 2014

Richting Almere


Gisteren is mijn wedstrijdpakje aangekomen voor de wedstrijd in Almere. Het gaat hier immers om het EK lange afstand en dan dien je een officieel nationale outfit aan te trekken om in de uitslag voor te komen. Aangezien het aantal Belgen per leeftijdscategorie beperkt was, was er geen probleem voor Mirco en mij om 'geselecteerd' te worden.
 
Ondertussen is ook de planning richting Almere opgesteld. Gisteren heb ik ondanks nieuwe hooikoortsproblemen, een 1600m gezwommen in openwater. Vanaf vandaag drijven we ook de afstand van de looptrainingen terug op boven de 10km.  Zondag ga ik mijn eerste langere fietstocht doen sinds Klagenfurt, richting Aarschot (supporteren voor de wedstrijd daar). Komende maandag ga ik bij goed weer mogelijk ter plaatse nog inschrijven voor de kwarttriatlon van Kapelle-op-den-Bos. Vervolgens heb ik al ingeschreven voor de sprinttriatlon van Eupen, de halve triatlon van Eupen (trio - zwemmen en lopen) en de kwarttriatlon van Lommel. Eind augustus ga ik ook nog 4 dagen met Elia naar de Pyreneeën voor Climbing for Life.
 
Iets minder pure eenzame trainingen dus en wat meer afwisseling in de activiteiten. En dan zien we wel of we de conditie van Klagenfurt nog terug vinden in Almere. De druk is van de ketel maar de motivatie is nog groot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten