zaterdag 4 mei 2013

De laatste week voor vertrek

Volgende week zaterdag 6u vertrekt onze JetairFly met bestemming Lanzarote.

Gisteren een geslaagde 'uitwuifdrink' gehad met de clubgenoten na de zwemtraining. Terwijl ik op het vliegtuig zit, zal Anneke immers op jacht gaan voor een WK-ticket op de 70.3 van Mallorca. De BrTC-ogen zijn op ons gericht (ook Gunther doet mee op Mallorca).

Vandaag heb ik bij AddictStore mijn fietskoffer opgehaald en met de mannen van Mintjens afgesproken om vrijdag samen de fiets te demonteren en in de fietskoffer te plaatsen. Het is de eerste keer dat ik zoiets doe dus even wat externe deskundigheid inroepen.

Morgen neem ik nog deel aan de kwarttriatlon van Lille. Ik wil er gewoon wat ritme opdoen want door mijn griep vorige week en de pollen deze week, zal een straffe prestatie wat veel gevraagd zijn.

Gelukkig is er donderdag nog een feestdag waardoor alles er niet al te hectisch zal aan toe gaan deze week. Ik moet nog 4 dagen werken en onder andere nog langs de boekhouder.

Vrijdagochtend heb ik nog een afspraak van osteopaat Hans Vander Mast om alles een finale keer recht te zetten.

En dan zijn we er eindelijk mee weg. Spannend!

Ik heb nog geen definitief nummer gekregen dus voor de volgers is er nog niet veel info. Het staat wel vast dat je de ganse wedstrijd en mijn voortgang zal kunnen volgen via ironmanlive.com. De start vindt plaats om 7u lokale tijd (8u Belgische tijd). Vanaf dat ik meer gegevens heb, zal ik ze nog wel posten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten